mojeID dostępne dla klientów Generali Investments TFI

Data: 2021.05.26

 

Generali Investments Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych wprowadza zdalne potwierdzanie tożsamości za pomocą mojeID. Usługa KIR zapewni klientom indywidualnym Towarzystwa dostęp do usług świadczonych online.

Dzięki mojeID, obecni i nowi klienci Generali Investments TFI, mogą bezpiecznie i szybko uzyskać dostęp online do swoich inwestycji i w łatwy sposób nimi zarządzać.

mojeID to bezpieczna metoda zdalnego potwierdzania tożsamości dla użytkowników usług komercyjnych oraz świadczonych przez administrację publiczną. Potwierdzanie tożsamości osoby fizycznej odbywa się z wykorzystaniem bankowości elektronicznej, przy pomocy danych uwierzytelniających, pochodzących od dostawcy tożsamości – banku, którego dana osoba jest klientem. Korzystając z mojeID można zrealizować wiele spraw i dopełnić formalności, które dotychczas wymagały osobistej wizyty u usługodawcy lub kontaktu z kurierem. Z mojeID korzystają dostawcy usług z różnych branż – ubezpieczeniowej, ochrony zdrowia, telekomunikacyjnej, finansowej, energetycznej czy rozrywkowej. mojeID zapewnia także zdalny dostęp do usług oferowanych przez urzędy oraz systemy administracji publicznej, w tym umożliwia założenie i korzystanie z Profilu Zaufanego.

– Ostatni rok pokazał nam, jak ważna jest możliwość funkcjonowania online – tak w sferze zawodowej, jak i osobistej. Dzięki wdrożeniu usługi zdalnego potwierdzania tożsamości umożliwiamy naszym klientom bezpieczny i prosty dostęp do ich inwestycji mówi Kazimierz Fedak, Członek Zarządu Generali Investments TFI S.A., odpowiedzialny za obszar sprzedaży i marketingu.

Rozwiązanie dostarczane przez KIR jest zgodne z regulacjami europejskimi i krajowymi w zakresie identyfikacji elektronicznej.

Bezpieczna, a jednocześnie wiarygodna metoda zdalnej identyfikacji klienta to podstawa rozwoju usług udostępnianych w trybie online. Cieszy nas to, że mojeID jest coraz częściej wykorzystywanym narzędziem potwierdzania tożsamości w relacjach z podmiotami komercyjnymi i administracją publiczną. Powiększenie grona użytkowników mojeID o klientów Generali Investments TFI to kolejny krok w stronę upowszechniania usług cyfrowych mówi Wojciech Pantkowski, wiceprezes Zarządu KIR.

Usługa mojeID została uruchomiona blisko dwa lata temu, tj. w czerwcu 2019 r. Od tego czasu stale powiększa się lista firm, które umożliwiają swoim klientom potwierdzanie tożsamość online. Obecnie może z niej korzystać blisko 13 mln użytkowników bankowości elektronicznej. Pełna informacja o dostawcach usług i dostawcach tożsamości w usłudze mojeID jest publikowana na stronie www.mojeid.pl

 

 

****

KIR został powołany z inicjatywy Narodowego Banku Polskiego, Związku Banków Polskich i 16 banków komercyjnych w celu elektronizacji i profesjonalizacji rozliczeń międzybankowych w Polsce. Jest kluczową firmą obsługującą infrastrukturę polskiego sektora bankowego. Zapewnia niezawodność i bezpieczeństwo w zakresie świadczonych usług, dążąc do efektywnego wspierania rozwoju digitalizacji gospodarki.

Wykorzystując unikalne w skali polskiego rynku kompetencje i doświadczenie, KIR rozwija i dostarcza rozwiązania systemowe dopasowane do potrzeb sektora bankowego oraz aktywnie uczestniczy w procesie cyfryzacji administracji publicznej.
Więcej informacji: www.kir.pl

Kontakt dla mediów:

Anna Olszewska
Rzecznik prasowy tel. (22) 545 53 60, 691 890 584
e-mail:

 



lista aktualności