Play wdraża usługę mojeID

Data: 2021.04.20

Operator sieci komórkowej Play udostępnia swoim klientom możliwość zdalnego potwierdzania tożsamości z wykorzystaniem usługi mojeID prowadzonej przez KIR. Rozwiązanie umożliwi dotychczasowym i nowym klientom operatora bezpieczne i wygodne zawieranie online umów abonamentowych oraz aneksów.

Dzięki mojeID, użytkownicy Play mogą zarządzać swoimi usługami w wygodniejszy sposób. Dostarczane przez KIR rozwiązanie jest bezpieczną i wygodną metodą uwierzytelnienia klienta w relacjach z dostawcami usług w trybie online. Potwierdzenie tożsamości odbywa się poprzez bankowość internetową w oparciu o dane, które zostały wcześniej sprawdzone przez zaufany podmiot - dostawcę tożsamości, np. bank. Od teraz nowi i dotychczasowi klienci Play mogą zawierać umowy lub je  aneksować całkowicie online.

– Nieustannie wdrażamy rozwiązania, które pozwolą klientom Play zrealizować swoje potrzeby w prosty sposób, bez konieczności wychodzenia z domu. Bezpieczeństwo oraz wygoda naszych klientów są dla nas priorytetem. Wprowadzenie mojeID właśnie temu służy. To kolejny, bardzo istotny etap digitalizowania naszych usług i procesów – podsumowuje Maciej Żyto, Dyrektor Digital Marketingu w Play. 

Z oferty Play, wiodącego operatora telekomunikacyjnego w Polsce, korzysta ponad 15 mln klientów. Spółka świadczy usługi telefonii komórkowej, a także mobilnego i stacjonarnego dostępu do internetu klientom indywidualnym oraz biznesowym, w tym przede wszystkim małym i średnim przedsiębiorstwom. Operator udostępnia także bogatą ofertę kanałów oraz umożliwia korzystanie z platform streamingowych w ramach swojej usługi telewizyjnej PLAY NOW TV.

– Funkcjonujemy w rzeczywistości, w której kluczowe staje się zapewnienie zdalnego dostępu do usług online. Rynek stale poszukuje rozwiązań ułatwiających korzystanie z usług świadczonych w ten sposób. Kolejne zrealizowane wdrożenie potwierdza, że mojeID efektywnie wspiera modele biznesowe organizacji, które dynamicznie rozwijają się w świecie cyfrowym. Nasi partnerzy doceniają bezpieczeństwo i wygodę użytkownika, którą dostarczamy ich klientom. Bardzo cieszymy się z dołączenia klientów Play do rosnącego grona użytkowników mojeID – mówi Piotr Wichowski, dyrektor Linii biznesowej usługi identyfikacji z KIR.

Zdalne potwierdzenie tożsamości za pomocą mojeID zapewnia użytkownikom dostęp do szerokiego zakresu usług online świadczonych przez dostawców m.in. z branży energetycznej, medycznej, telekomunikacyjnej, finansowej i ubezpieczeniowej.

****

KIR został powołany z inicjatywy Narodowego Banku Polskiego, Związku Banków Polskich i 16 banków komercyjnych w celu elektronizacji i profesjonalizacji rozliczeń międzybankowych w Polsce. Jest kluczową firmą obsługującą infrastrukturę polskiego sektora bankowego. Zapewnia niezawodność i bezpieczeństwo w zakresie świadczonych usług, dążąc do efektywnego wspierania rozwoju digitalizacji gospodarki. 

Wykorzystując unikalne w skali polskiego rynku kompetencje i doświadczenie, KIR rozwija i dostarcza rozwiązania systemowe dopasowane do potrzeb sektora bankowego oraz aktywnie uczestniczy w procesie cyfryzacji administracji publicznej.
Więcej informacji: www.kir.pl

Kontakt dla mediów: 

Anna Olszewska
Rzecznik prasowy tel. (22) 545 53 60, 691 890 584
e-mail:

 



lista aktualności